تعداد بازدید: 2159

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 22 آذر 1385-0:0

فهرست انتخاباتي"اعتماد ملي "در ساري اعلام شد

نامزدان حزب اعتماد ملي در ساري كامل و هفت نفره است.


از حدود يك ماه قبل اعضاي شوراي استاني حزب اعتمادملي مامور شدند تا به شناسايي نيروهاي همفكر براي حضور در انتخابات شوراها بپردازند.
در اين راستا محمود زماني -رئيس ستاد انتخابات حزب اعتمادملي- اسامي كانديداهاي مورد حمايت حزب اعتمادملي را در ساري اعلام كرد كه به اين قرار است: 

1-سيدعلي آقاميري 2- سيدعلي بهروش 3- مهدي مرتضوي 4- جمال باقري 5- زهرا(آزيتا)حاجي 6- فريدون اميريان 7- سيدحسن ميري‌پور

امادبير حزب اعتماد ملي در مازندران از برگزاري نشست با گروه‌هاي اصلاح‌طلب براي حضور فعال‌تر در انتخابات شوراها خبر داد و گفت: تهيه ليست اين حزب در استان مازندران با گروه‌هاي اصلاح‌طلب در حال نهايي شدن است‌.

ولي رعيت به خبرگزاري فارس گفت: ائتلاف اصلاح‌طلبان با حزب اعتماد ملي در بعضي از شهر‌هاي مازندران انجام شده است و براي شهر‌هاي بزرگ نيز در حال رايزني هستيم‌.


وي با اشاره به اين كه اجرايي و اجتماعي بودن شورا‌ها بيشتر از ديگر بخش‌ها است، اظهار داشت: فضاي سياسي شورا‌ها به دليل رويكرد اجتماعي آن كم‌تر است‌.


رعيت با اشاره به اين كه حضور گروه‌ها و اقشار مختلف مردمي فضاي انتخابات را گرم‌تر مي‌كند، تصريح كرد: حضور پر‌شور مردم در انتخابات مشروعيت نظام را تضمين مي‌كند‌.
وي ادامه داد: معناي مشاركت حداكثري اين است كه همه مردم با شرايط و گرو‌ه‌هاي مختلف سياسي در انتخابات حضوري فعال دارند‌.


وي در پايان مجلس خبرگان را تعيين كننده عالي‌ترين مقام ديني كشور خواند و گفت: حضور بيشتر مردم در انتخابات اخير به ويژه مجلس خبرگان براي تحقق آرمان‌هاي انقلاب، ولايت فقيه و رهبري است‌.



    ©2013 APG.ir